Udpegning af medarbejdere til Ejendom
Torsdag den 26. juni 2014 blev en række medarbejdere af ledelsen udpeget til at arbejde med de såkaldte FFF- og GLEG-sager.
Det skal som udgangspunkt bemærkes, at Dansk Told & Skatteforbund ikke har været involveret i, hvilke af medarbejderne i henholdsvis Kundeservice, Indsats og Økonomi, der er blevet udpeget til disse opgaver. Forbundet er blevet oplyst om, hvilke medarbejdere, der konkret er blevet udpeget, og vi er derfor i besiddelse af navnene på de pågældende.
Som i alle andre sager af denne slags, er der tale om individualitet, hvorfor der ikke kan opstilles generelle retningslinjer for, om det enkelte medlem af Dansk Told & Skatteforbund skal ”tåle” forflyttelsen til denne opgave. Som udgangspunkt er det en god idé at tale med sin lokale tillidsrepræsentant om situationen. Den lokale tillidsrepræsentant kan herefter formidler kontakt videre til forbundets sekretariat for eventuel yderligere hjælp.
Uanset hvad, så er I velkommen til at kontakte faglig sekretær Jan Nørner, enten via mail jn@dts.dk eller telefonisk på 26 74 48 41.
Hent NYT fra DTS nr. 25/2014 i pdf-format her.